Uudised
Laevaremonditehast Turku Repair Yard asus septembrist juhtima Antti Simula. Tema aastatepikkune töökogemus meretööstuse valdkonnas aitab laevatehasel tootmisvõimekuse hoogustamise ja kliendikeskse ärimudeli juurutamisega jõuda uude arengufaasi.
Antti esimene oluline samm uues ametis on klientidele keskendumine, et vastata nende ootustele. Ühtlasi rõhutas ta, et peab väga tähtsaks tellimuste täitmist kvaliteetselt ja õigel ajal ning laevatehase teenuste konkurentsieeliste võimendamist.
„Aastatega on Turku Repair Yard suutnud luua endale klientide seas hea maine. Partnerid võivad olla kindlad, et laevatehas pakub neile parimat teenindust ja optimaalseid lahendusi. Praegu aga murtakse laevaremondi turul piike mitte üksnes üksikute tellimuste, vaid ka püsiklientide pärast, kes varustavad tehaseid üha uute ja uute keerukate suurprojektidega. Siin peitub ka põhjus, miks tuleb tootmine ette valmistada suurte ja komplitseeritud projektide elluviimiseks ning miks kindlustada ettevõtte konkurentsipositsiooni turul. Ettevõtte konkurentsivõime ja tootmise kasumlikkus saavutatakse aga suuresti tänu tegevuse tõhustamisele, töö efektiivsuse suurendamisele, kulude vähendamisele ning tütarettevõtete vahelise koostöö parandamisele,“ arvab Antti Simula.
Värske juht ootab oma uuelt meeskonnalt professionaalsust tellimuste täitmisel, et klient oleks ülimalt rahul, samuti tugevat meeskonnavaimu, mis on iga ettevõtte vaieldamatu konkurentsieelis. “Laevaremonti võib võrrelda jäähokiga: mängu, turniiri, hooaja tulemus sõltub igast meeskonnaliikmest, treenerist ja kõikidest sidusisikutest. Treener seab mängijatele eesmärgi – minna väljakule ja anda endast parim. Siis minnakse koju magama, ärgatakse, tehakse trenni, minnakse jääle, et olla vastasmängijatest uue kohtumise igal minutil peajagu üle,” on uus direktor veendunud.
Antti Simula on lõpetanud Tampere Tehnikaülikooli, ta on tehnikateaduse magister. Viimati juhtis ta edukat Soome masinaehitusfirmat, mis teenindab paljusid rahvusvahelisi kliente eri valdkondadest – alates tselluloosi- ja paberitööstusest ja lõpetades avamere nafta- ja gaasitööstusega.