Raudselt ja teraselt

BLRT Grupp toimetas Stockholmi esimesed raudtee- ja jalakäigusilla osad

BLRT Grupi tütarettevõte Marketex Offshore Constructions saatis 15. mail Stockholmi poole teele kolm esimest raudtee- ja jalakäigusilla osa. Koostamiskohta toimetatud tarindid kaaluvad kokku 1 750 tonni. 

„Kõige enam koormatud raudtee- ja jalakäigusilla ehitusel Stockholmi keskosas on meie jaoks eriline tähendus, sest taolised projektid võimaldavad laiendada meie tootevalikut ja leida uusi turge tugevdamaks meie konkurentsivõimet ja maandamaks riske, et mitte sõltuda nafta-, gaasi- ja avameretööstuses toimuvatest võngetest,“ selgitab Мarketex Offshore Constructions’i juhatuse liige Ruslan Diduhh.

Järgmisel aastal tuleb ettevõttel valmis ehitada ja tellijale üle anda järjekordne sillaosa, mille pikkus saab olema umbes 200 meetrit ja kaal 1 500 tonni. Kokku peab ettevõte Stockholmi silla rajamiseks tarnima ligikaudu 3 250 tonni metallkonstruktsioone.

Lõplikult ühendatakse sillatarindid juba Rootsis. Sellega tegelevad Marketex Offshore Constructionsi ja projekti peatöövõtja Implenia spetsialistid.

Kuna valdav osa Stockholmi keskosas asuvatest raudteedest, sildadest ja tunnelitest on ehitatud läinud sajandi 50ndatel, siis vajavad nad kaasajastamist. Getingmidjan’i raudteelõik on kõikide riigi lõunaosast saabuvate rongide ühenduslüli, mis muudab ta kõige tihedama liiklusega raudteeliiniks Rootsis.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustud küpsiste kasutamisega.
Üksikasjalikumalt Ok